Verimli Satış Süreçleri için AI Asistanı
AdminAI, satış görüşmeleri, takipler ve CRM güncellemeleri için tasarlanmış bir yapay zeka asistanıdır. Kullanıcıların Salesforce güncellemeleri, takip e-postaları ve sunum dosyalarını otomatikleştirerek zaman kazanmalarını sağlar. Kullanıcılar, önceden hazırlanmış e-postaları hızlıca gönderebilir, böylece takip süreçlerini daha verimli hale getirebilirler. Ayrıca, önemli detaylara odaklanan doğru notlar üreterek, kullanıcıların organizasyonunu artırır ve CRM sistemlerini otomatik olarak günceller, manuel veri girişi ihtiyacını ortadan kaldırır.
AdminAI, kaydedilen görüşmelere dayanarak otomatik takipler oluşturma yeteneği sunar. Kullanıcılar, görüşme sonrasında düzenlenmek üzere içerik oluşturulmasını sağlayabilir. Akıllı Özet özelliği, müşterinin ana noktalarını ve temalarını belirleyerek, önemli bilgilerin atlanmasını önler. Tüm özellikler tek bir paket içerisinde sunulmakta olup, yeni kullanıcılar için iki ay ücretsiz deneme süresi bulunmaktadır. Aylık 15 dolarlık bir ücretle devam eden bir abonelik modeli mevcuttur.